23 Ekim 2014

BOYUN EĞME 14 Ekim 2013 13:38

Lütfen alıcılarınızın ayarları ile oynamayınız ! Bu yazı fantastik hiciv unsurları taşımaktadır.
  

Korkuyorum...
Akışkan, android kıvamımın sıvılaşacağından korkuyorum. Beni ele geçirmesinden, tembelleştirmesinden korkuyorum. Analog dünya ile android sistem arasında sıkışıp kalmış aslında herşeye vakıf ama kapılmaktan korkan bir kuşağın beni yeniden sarmasından acı vermesinden çok korkuyorum. Fantastik dünyanın analog işletim sistemi ile büyümüş bir nesli olarak yok olmak istemiyorum. Hayıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııır ! Elektromanyetik madde bağımlısı olmak istemiyorum. Mutasyon mu geçiriyoruz yoksa yeniden ? Şu an ki fiziki halimizi evrimleşerek aldık, başımızı yerden kaç milyon yıl sonra kaldırdık, süründük, yüzdük vesaire derken başımız yeniden öne eğilmemeli. Kaldır başını çek yüzünden peçeni ey karanlık !

Ve

BOYUN EĞME !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder