23 Ekim 2014

SEELİVRİ - TEKİL/MÜSTAKİL HAREKETİM 03 Ağustos 2013 18:28




Tamamen hür irademle, beni kimse zorlamadan, herhangi bir parti / dernek üyesi olmadan, gaza / göze gelmeden gidiyorum. Çünkü orada olmak istiyorum. Zincirlenmiş, hapsolmuş fikirlere bir nebze olsun destek olmak için gidiyorum. Sonuç ne olur bilemiyorum ?

Fırından; duruşma öncesi sıcak mı sıcak çıkan, kesik mi kesik aktarılan, yusuf mu yusuf kokan ve kuyruklarından korkan bir iktidarın; tutuklu yakınlarının bile alınmadığı onu bırak basının alınmadığı saçma sapan bir uygulama ile planladıkları şekilde bizleri orada hazır bekleyen ileri demokrasinin emir eri kahraman güvenlik birimleri ile bakalım nasıl bir doğaçlama sergileyeceğiz. Gazeteci,  H.A.M (Hüseyin Avni Mutlu)' a soru soruyor, H.A.M hep aynı cevabı veriyor. Nasıl bir paranoya sarmış etraflarını ve nasıl bir kaygı küpü ? İnanılmaz. Bu kaygıyı, paranoyaya çevirip bu fikirle kendilerini tahrik edip mahkeme salonuna izleyici alınmayacağını söyledikleri halde orada bulunan insanlara müdahale edileceği sinyalini her soruya aynı şekilde defalarca cevap vererek takılmış plak gibi afkurarak yineliyor. Sağında bir çapkın solunda ise bir cenderme. Çapkın' a da Cendermeye de cevap hakkı tanıyor. Tüm İngiliz zerafeti ile -Var mı ekleyeceğiniz ? -Yohtur lordum ! ve açıklamayı adlarının akı, berisindeki ter ile kapatıyor. Sevimli, ayrılmaz üçlü. Bu arada son gelişme bazı valiler merkeze bazıları da yenilenerek değişti. Bizim vilayet, bir Ankara bir de İzmir' de sıkıntı yok HAMdolsun. İyi çalışıyor tam not alıyor ne de olsa !


Geri kalır mı ? Arınç'ta uyarıyor. Basıncı dayıyor. Siz bence ne saklandığınız kürsüden ne de Silivri' den suyunuzu, gazınızı, bulutunuzu salmayın üzerimize...Yok içimizde ne bir korku ne de bir endişe. Biz savaşmaya gitmiyoruz. Neyse yolumuz açık ve selam olsun şimdiden SİLİVRİ' ye...Sonrasında görüşmek üzere gözlemler ve izlenimlerle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder