23 Ekim 2014

ONUR HAFTASI 02 Temmuz 2013 03:37



Wauvvv!

Sanki yeryüzündeki bütüün faylar aynı anda çatlayarak kırılmış ama sonuçlarından yıkımlar değil tamamen yeni enerjiler çıkmış, çok şiddetli bir deprem olmuş gibi.

Sislerin içinde de her zaman rengarenk olan, her türlü haksızlığın karşısında olan karnaval tadında bir topluluktan bahsediyorum şimdi de .Selam olsun tüm LGBT' lere. Bir hetero olarak dövizimle bende oradaydım. Nerede ? Bu yıl 21.cisi düzenlenen LGBT Onur Yürüyüşü' nde. Bende gökkuşağının bir parçası değil miyim? Eşitlik, özgürlük, yaşama hakkı, açıkcası genelleyeyim fuck the system için oradaydım. Sesimle, ayaklarımla, dövizimle oradaydım. Özgürlükleri kısıtlanmış ve hapsedilmiş gerçeklerinde yaşamaya çalışanlar için oradaydım. Gezi için, Lice için oradaydım. Bakın farkında mısınız ? Çığ gibi büyüyoruz. Hep bir elden. Mütemadiyen. Daha da büyüyeceğiz.

Bereket bu iktidar çok malzeme veriyor da bu fayları kırarak bizi daha da yakınlaştırıyor. Ama artık sevişme, tanışma zamanımız doluyor. Eyleme geçmek lüzumlu.

Neyse dönelim yürüyüşe. Tahminlere göre Gezi ruhu ile de birleşince 40.000' lere varmışız. Süper. Onların hakları için verdikleri mücadele yeni değil tabii yıllardır sürüyor. Ve müthiş bir direniş gösteriyorlar. Bu ülkede; kadın, erkek, çocuk, genç, ağaç, çöp, yol, deniz olmak ne kadar zor; lezbiyen, transeksüel, biseksüel, gay olmak bir o kadar daha zor. Devrim hepimizin devrimi olur. Bu yol hepimizin yoludur. Onlar cinsel tercihlerine yapılan her türlü baskı, yasak aslında homofobik transfobik olan her türlü yaklaşıma karşılar. Gezi ve beraberinde yaşadığımız tüm sürecin müsebbibinin, şu an uyguladığı tavırdan hiçbir farkı yoktur bu durumun. Çünkü yukarıda altı çizili iki yaklaşım, bu baskıyı ve şiddeti genele uygulayan faşist düzenin ta kendisidir.

Beni ötekileştirme !
Beni kategorize etme !
Benle oynama !

Yaftayı yapıştırıp
Bana isim koyma !

( Her ne kadar Sezen ile hoşlaşmasam da ! )

Hürmetler

-Gördüğünüz gibi uyuyama halim baki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder