23 Ekim 2014

yaşasın 1 mayıs !

Yaşasın 1 MAYIS ve 1 MAYIS' ta doğanlar.

Kutlu olsun İşçinin ve Emeğin Bayramı.
Ben bir işçiyim. Anarşist ruhlu bir işçi. Ve işçi çocuğuyum. Ve söz veriyorum hep işçi kalacağım.Vazifem belli. Ekmeğimi taştan çıkarmak. Kudretim ise bileğimin gücünde. Fikrim sadece idealime kul köle. Haksızlık ve sömürüye karşı hayatım boyunca mücadele eden sendikasız bir işçiyim ben. Beni 1 Mayıs'ta mühürleyen anne ve babama sonsuz teşekkürler.

Bacaksız uğurlu gelmiş. Babası memurken işçi mertebesine yükselmiş. Ama yıl 1 Mayıs 1975 imiş. İş işten geçmiş işçi ise şimdi yolundan edilmiş. Zaman akıp giderken yoldan geriye kalan sadece birkaç silinmeyen iz.

Ben; izlerimle, yaşlarımla, yaşadıklarımla, hatalarımla, başarılarımla, vicdanımla, sevgimle, mücadelemle, hiddetimle, yüreğimle, beynimle bugünün içindeyim ta göbeğindeyim.

Hep birlikte daha nice yıllara.
Kalın sağlıcakla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder