23 Ekim 2014

BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM





Küçük Cemal güldürdü onlar gülerken beni de düşündürdü. (!)

Köşkü bayram için ziyaret eden çocuklar 50 TL harçlık ve çikolataları kapmışlar..(Oh..Harcayın güle güle.)  İçlerinden birinin sürçen dili ile basın mensuplarının " Kiminle bayramlaşmaya geldin ? sorusuna " Cumhurbaşkasına " diye yanıt gelmiş.

E şimdi çocuk deyip geçmeyelim. Bazen öyle güzel konuşurlar öyle bir laf ederler ki yere yapışıp kalırsınız. Günden güne başkalaşan memleketimin dilde sürçen Cumhurbaşkası ' da Başkabakanı 'da anlaşılabilir bir durum değil midir ?
                                                                ***
Bir de gündemime aldığım GASRAY Teknik Direktörünün Kasımpaşa maçı sonrası lazer gösterisi vardı. O ne sinyör o ne ifade o ne terim be kardeşim. Benden açıklama beklemeyin konuşacak halde değilim. Şimdi futbol konuşacak durumda değilim. Bu ülkeye neler oluyor ? Bu ülke nereye gidiyor ? Yazıklar olsun. Bunlar vatan evladı değil mi ? 3 puan aldık iyi oynadık demeye utanıyorum. Bilmem ne bilmem ne. Bunlar doğru da beyim ağzına hiç yakışmıyor ki.
                                                                ***
Kendimi şu an FSM' de trafikte ömür geçirirken küfür ediyormuş gibi hissettim. Yitirdim unuttum bir an sakin olmam gerektiğini. Küfür değil de bunlara karşı nasıl kayıtsız kalalım kardeşim. Bunca sayan bunca söven hane var. Gelin de alın bakalım sıkıyorsa. Ha bir de son olarak şu yeni açılan Kartal Metrosunu da denemek istiyorum ancak endişeliyim acaba ellerinde kalır mıyım ?!*

                                           ***
Bugün kocaman bir terkedişi izledim aslında yüksek semalarda. Sıcaklara güney yarımküreye göç eden dev bir kuş sürüsü. Dansları görülmeye değerdi. Kışın da yakın olduğunun göstergesi. Kuşlar da göçtüğüne göre. E sıcak duşlara ufak ufak başladık. Bir pastırma yapar ondan sonra perde kapanır. Bakalım bunca ateşli haneyi kış nasıl örtecek ? Göreceğiz.

Memleketi hep Ayten Alpman sesinden anımsamamak için şarkıda ki tanımlamaları mütemadiyen yaşatmak için duyarlı olun okuyun okuduğunuzu anlayın. Kulaktan dolma bilgilere değil gözünüzün gördüğüne itimat edin. Yaşayın yaşatın.



 SON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder